İletişim Sanatları Bölümü öğrencileri; Öğr. Gör. Berna Sağlam Naipoğlu tarafından verilen “İletişim Stratejileri” dersi kapsamında, 78 üniversitenin öğrencilerinin katıldığı bir araştırma sonucunda ünlü komedyen Hasan Can Kaya markasını incelerken, geliştirdikleri farklı proje ve stratejileri sundular.
Hasan Can Kaya, İstanbul Kültür Üniversitesi İletişim Sanatları Bölümü öğrencileri ile The Ritz-Carlton İstanbul’da bir araya geldi. Başarılı komedyen, “İletişim Stratejileri” dersi kapsamında öğrencilerin kendisi hakkında hazırladığı kapsamlı araştırmayı ve sonuçları ilgiyle dinledi.
Yurt içi ve yurt dışındaki 78 üniversitede öğrenim gören bine yakın öğrencinin katıldığı ankette pek çok çeşitli görüş ve değerlendirmelere yer verildi. Hasan Can Kaya’nın hayatı, sanatı, yaptığı çalışmalar, sosyal medya yönetimi ve günlük iletişimdeki yaklaşımlarının incelendiği araştırmada, sokak röportajlarından oluşan eğlenceli bir video çalışmasına da yer verildi.
Öğrenciler, ünlü komedyenin farklı konularda sürdürdüğü yardım çalışmalarından da ilham alarak yaratıcı ve sosyal proje önerilerinde bulundular. Öğrencilerin dinamik ve özgün fikirlerinden etkilenen Kaya, “Aylar süren bu kapsamlı çalışma ve gösterdiğiniz tüm emekler için çok teşekkür ederim. Birçok genç zihnin görüşlerini farklı perspektiflerden görebilmek benim için çok değerliydi.” diyerek sunum sonrasında değerlendireceği noktalar olduğunu belirtti.