“MARKETING ZİRVESİ”

İletişim Sanatları Bölümü ile Etkili İletişim Kulübü iş birliğinde 7-8 Kasım tarihlerinde gerçekleştirilen “Marketing Zirvesi”, pek çok markanın pazarlama direktörlerini ve ekiplerini öğrencilerle buluşturdu. Birbirinden değerli isimlerin olduğu “Marketing Zirvesi”, açılış gösterileriyle ve çekilişleriyle hem öğrencileri eğlendirdi hem de oturumlarıyla akıcı bir bilgi alışverişi imkânı sundu. Birinci günün açılışında Rock and Culture Kulübü konser verdi ve üç oturumluk söyleşi tamamlandı. İlk oturumda Tat Gıda'nın Marketing Direktörü Didem Evgülü "Geleneksel Bir Markadan İnovatif Bir Markaya", ikinci oturumda Lc Waikiki E-Ticaret Genel Müdürü Ömer Barbaros Yiş "Hislere Dokunmak", üçüncü oturumda Brand Planet Kurucusu Şahin Sezer Dinçer "Basit Bir Fikirden Eşsiz Sihir Yolculuğu" konularında öğrencilere çok önemli bilgiler aktardı. İKÜ Dans Kulübü'nün gösterisiyle başlayan ikinci günün ilk oturumunda E-Bebek CMO'su Sevda Tarcan Demir "Brand Building" sunumunu yaptı. Divan CMO'su Gönül Gültekin ise "Yaratıcı Pazarlama, Genç Tüketicileri Etkilemek İçin Özgün Yaklaşımlar" sunumu ile Divan markasının gençlere yönelik gerçekleştirdiği yeni pazarlama stratejilerini anlattı. Sunumların sonunda İletişim Sanatları Bölümü Başkanı Prof. Dr. Işıl Zeybek ve Etkili İletişim Kulübü Başkanı Can Meral tarafından gelen konuklara plaket ve çiçek takdim edildi.
 


Son Güncelleme Tarihi: Cu, 11/24/2023 - 13:08