“COVID-19 Döneminde Dijital İletişim” E-Semineri

İstanbul Kültür Üniversitesi Sanat ve Tasarım Fakültesi İletişim Sanatları Bölümü, Hill+Knowlton Strategies İletişim Ajansı’nın Müşteri Yönetimi ekibinden genç iletişimci İbrahim Sami Saraç oldu. Halkla ilişkiler, etkinlik yönetimi ve medya yönetimi alanlarında görevler yapan İletişim Sanatları Bölümü 2018 yılı mezunlarımızdan İbrahim Sami Saraç, 12 Mayıs 2020 Salı günü düzenlenen “COVID-19 Döneminde Dijital İletişim” başlıklı etkinlikte tecrübelerini öğrencilerle paylaştı. COVID-19 salgını döneminde “Dijital İletişim” süreçlerine ilişkin gerçekleştirdiği sunumunu iki bölümde ele alan Saraç, halkla ilişkiler ajanslarının pandemi dönemindeki çalışma dinamiklerine değinerek müşteri beklentilerinin nasıl karşılandığını açıkladı. Sunumunda dijital iletişim çalışmalarına ve kampanyalarına dair detaylı bilgiler veren Saraç, aynı zamanda dijitalleşen iletişim süreçlerine ilişkin örnekler aktardı.


Son Güncelleme Tarihi: Çar, 05/13/2020 - 10:44