“Dijitalleşen Kariyer” 

İletişim Sanatları Bölümü, 13 Aralık Perşembe günü saat 14.00’te “Dijitalleşen Kariyer” etkinliği kapsamında Toyota Türkiye Stratejik Pazarlama İletişim Uzmanı Burak Kartal’ı Üniversitemizde ağırdı. Dijitalin her geçen gün önem kazanmasıyla değişim geçiren “Pazarlama” kavramını, Toyota Türkiye’nin müşteri ilişkileri yönetimini, pazarlama iletişimini ve hedef kitleye ulaşmasında dijitalin önemini örnek kampanyalar üzerinden anlatan Kartal, öğrenciler tarafından büyük bir dikkatle ve ilgiyle dinlendi. Kartal, sunum sonunda en yaratıcı soruyu soran öğrencimize “Pazarlama 4.0” isimli kitabı hediye etti.
 


Son Güncelleme Tarihi: Per, 12/13/2018 - 17:21