İletişim Sanatları Bölümü öğrencileri, her yıl olduğu gibi bu yıl da Öğr. Gör. Berna Sağlam Naipoğlu tarafından verilen “İletişim Stratejileri II” dersi kapsamında iş dünyasından önemli bir isim için iletişim kampanyası hazırladı.
Geçtiğimiz yıllarda Murat Ülker, Ali Sabancı, Demet Akbağ gibi isimler için iletişim kampanyası hazırlayan öğrencilerimiz, bu yıl Cem Hakko’yu ele aldı. Cem Hakko’nun kişisel imajını konu alan öğrenciler, bu amaçla 70’e yakın üniversitede anket çalışması, sokak röportajları ve medya araştırmaları yaptılar. Araştırmalar sonucunda Cem Hakko ve Vakko markası için 3 adet halkla ilişkiler kampanyası tasarlayan öğrenciler, 2 Mayıs Perşembe günü saat 14.00’te Vakko Moda Merkezi’nde başta Cem Hakko ve ailesi olmak üzere ders yürütücüsü Öğr. Gör. Berna Sağlam Naipoğlu ile Vakko yöneticilerinden oluşan jüri karşısında sunum yaptılar.
Araştırma verilerini ve hazırlanan halkla ilişkiler kampanyalarını dikkatle dinleyen jüri, çalışma için öğrencileri tebrik ederek gerçekleştirilen çalışmalarla ilgileneceklerini ifade ettiler. Sunumun ardından İletişim Sanatları Bölümü öğrencileri, Cem Hakko’ya İstanbul Kültür Üniversitesi (İKÜ) logolu Atatürk anı tabağını takdim ettiler.