İletişim Sanatları Bölümü Öğrencileri Sektörle Buluşmaya Devam Ediyor

İletişim Sanatları Bölümü öğrencileri, Öğr. Gör. Hakan Okay yürütücülüğündeki Marka Stratejileri ders dönemi kapsamında oluşturdukları gruplarla gıda sektöründe birer marka oluşturarak ürün geliştirdiler. Öğrenciler, 2018-19 Güz Yarıyılı boyunca hazırladıkları ürünlerin stratejik pazarlama planlarını yaparak numunelerini hazırladılar. 19 Aralık Çarşamba günü öğrenci gruplarından seçilen ikişer temsilci, derse davet edilen Şok Marketler Ticaret A.Ş. ve Oetker Group’un üst düzey yöneticilerine projelerini sundular ve sanal satış faaliyetinde bulundular. Ürünlerinin inovatif özellikleri, ambalajları, pazarlama stratejileri, görselleri, marka konumlandırmaları ve sunum teknikleri, sözü edilen şirketlerin yöneticileri tarafından değerlendirildi.   


Son Güncelleme Tarihi: Cu, 12/21/2018 - 14:26