Marka Stratejiler Dersi Kapsamında Proje Sunumları Gerçekleşti

Sanat ve Tasarım Fakültesi öğretim görevlilerinden Hakan Okay, İletişim Sanatları Bölümü’nde verilen Marka Stratejileri 2019 güz dönemi dersini her yıl olduğu gibi grup halinde birer proje hazırlatma olarak gerçekleştirdi.

Üç ayrı grup halinde, hızlı tüketilen tüketici ürünleri sektöründen gıda kategorisini belirleyerek çeşitleri ile birlikte birer ürün seçen 4. sınıf öğrencilerimiz, bir markanın doğuşundan pazara verilmesine kadar olan tüm aşamaları dönem boyunca teorik olarak derslerde tartıştılar. Son derste ise ürünlerin gerçek birer maketini hazırlayarak özel sektörden gelen satın alma sorumlularına sunmuşlardır. Böylelikle öğrenciler teorik bilgiden daha fazlası olan deneyimleme sürecini de yaşadılar ve mezun olduktan sonra görev alacakları özel sektör için oldukça önemli avantajlar elde ettiler.

Öğrencilerimiz 19 Aralık Perşembe günü final sınavı olarak hazırladıkları projeleri 3 ayrı grup halinde; Burda Market’ten Ziya Akpınar, Kim Market’ten Burcu Değirmenci, Çağrı Market’ten Abidin Çavuşoğlu ve Eczacıbaşı Girişim Pazarlama’nın eski satış müdürü&yeni girişimci Alp Karahan ile İletişim Sanatları Bölüm Başkanı Prof. Dr. Işıl Zeybek ile Öğr. Gör. Hakan Okay’ın oluşturdukları jüriye sundular. 

Jüri, sunulan her ürün grubunu pazar için yenilikçi&rekabetçi, tüketici için cazip, fiyat olarak kabul edilebilir, etkin tanıtım ve dağıtım stratejilerinin oluşturulmuş olması açısından değerlendirerek final notlarını belirledi.

Oldukça başarılı geçen sunumlar sırasında hazırlanan ürünleri çok beğenen iş dünyası profesyonelleri, proje ödevi olarak hazırlanan dosyaları da incelediler. Çalışmaların son derece detaylı hazırlandığını ifade eden konuklarımız, öğrencilerimizi kutladılar. 
 


Son Güncelleme Tarihi: Cu, 12/27/2019 - 12:28