“Reklam Yazarları Nasıl Çalışır?” 

İKÜ İletişim Sanatları Bölümü ile Kültür Noktası Mezun İlişkileri Koordinatörlüğü iş birliğinde, İletişim Sanatları Bölümü mezunlarımızdan Rafineri Reklam Ajansı Senior Reklam Yazarı Recep Emre Koca ve Mitsubishi Electric Türkiye’nin Pazarlama Uzmanı Selen Gürün Koca eğitmenliğinde İKÜ öğrencilerine özel “Reklam Yazarları Nasıl Çalışır?” konulu bir seminer gerçekleştirildi.

Etkinlik, Recep Emre Koca’nın reklam sektöründeki 10 yıllık serüvenin hangi aşamalarla geliştiğinin anlatılmasıyla başladı. Reklam ajanslarındaki hiyerarşik yapıları, bu yapıların nasıl çalıştığını, kendisinin daha önceden ve şu an çalıştığı markaların dinamiklerini, bir reklam kampanyası yaratma sürecinde tüm ekibin ne gibi görevler üstlendiğini yaratıcı örneklerle anlatan mezunumuz, etkinliğe katılan tüm katılımcılara verdiği kalem kâğıtlarla dinleyicileri de yazarlık sürecine dâhil ederek keyifli etkileşimler oluşmasını sağladı. Öğrencilerimize, öğrencilik yaşamları boyunca kendilerini geliştirip yaratıcı işler üretmeleri için ne gibi teknikleri kullanmaları, ne tarz alıştırmalar yapmaları, hangi şirketlere nasıl başvuru yapmaları konusunda değerli bilgiler verdi.

“Reklam Yazarları Nasıl Çalışır?” Seminerin ikinci oturumunda Mitsubishi Electric Türkiye’nin Pazarlama Uzmanı Selen Gürün Koca, markaların pazarlama iletişimi, kurumsal iletişim ve iç iletişim süreçlerinin nasıl işlediği konusundaki bilgi ve deneyimlerini öğrencilerimize aktardı. Isıtma soğutma sektörleri hakkındaki bilgileri, Mitsubishi Electrics’in sektörde ne gibi çalışmalar gerçekleştirdiği, kendi şirketlerinin organizasyon şeması ve kurumsal şirketlerdeki pazarlama faaliyetleri hakkındaki bilgilerini dinleyicilerle paylaştı.

Seminerin sonunda İletişim Sanatları öğretim elemanlarımızdan Arş. Gör. Merve Çelik ve Kültür Noktası Mezun İlişkileri Uzmanımız Berkcan Saka tarafından kendilerine katılım belgeleri takdim edildi.


Son Güncelleme Tarihi: Çar, 02/27/2019 - 15:31