‘İletişim Danışmanlığı’ sektörünün ipuçları Hill+ Knowlton Strategies Uluslararası Halkla İlişkiler Firması Müşteri İlişkileri Yöneticisi Dilşad Alkan tarafından Sanat ve Tasarım Fakültesi İletişim Sanatları Bölümü öğrencilerine aktarıldı. 4 Nisan 2019 tarihinde gerçekleştirilen söyleşide, sektörde görev alan iletişim danışmanlarının nasıl kendilerini yetiştirmeleri gerektiğinden, mesleğin sektördeki tüm özellikleri örneklerle birlikte masaya yatırıldı.
İletişim Sanatları Bölümü, Hill+ Knowlton Strategies Uluslararası Halkla İlişkiler Firması Müşteri İlişkileri Yöneticisi Dilşad Alkan’ın konuşmacı olduğu “Sektörde İletişim Danışmanlığının Dinamikleri” başlıklı bir söyleşi düzenledi.
Ataköy yerleşkesi 3. kat Erdal İnönü Seminer Salonu’nda İletişim Sanatları Bölümü öğrencileriyle buluşan Alkan, öğrencilere sektörel bilgi ve tecrübelerle oluşturulmuş bir sunum gerçekleştirdi. Kendisinin de bizzat yer aldığı çalışmalardan örneklerle halkla ilişkiler ve sosyal medya yönetimine dair video ve görselleri de sunan konuğumuz, 360 derece bakış açısıyla PR ajansı tarafından strateji oluşturulması sürecini, “breaf (öz bilgi)” alınmasından başlayıp, medya ilişkilerinin yönetilmesi noktasına kadar geniş bir yelpazede açıkladı. “Şu anda Gazetecilik Bölümü’nde okuyan arkadaşlarınız sizler için çok önemli kişiler olacak” diyen Dilşad Alkan, bir iletişim danışmanını başarıya götüren yolun da “merak”, “empati” ve “güven” unsurlarını kendisinde birleştirmesiyle oluştuğunu belirtti.
İletişim sanatları Bölümü akademisyenlerimizden Dr. Öğr. Üyesi Sevinç Koçak tarafından etkinlik sonunda Alkan’a teşekkür belgesi takdim edildi.